Regulamin Gabinetu Masażu Ayurveda
Gabinet Ayurveda Rybnik
Regulamin Gabinetu Masażu i Terapii Naturalnych Ayurveda
§ 1 Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin Gabinetu, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług masaży oraz terapii naturalnych świadczonych w Gabinecie Ayurveda, ul.Łony 7a, 44-200 Rybnik, zwanego dalej „Gabinetem”.
Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnej usługi świadczonej przez Gabinet, zwanej dalej „Zabiegiem”.
Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na Zabieg aż do jego zakończenia.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.
§ 2 Klienci
Klientem Gabinetu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą opiekuna prawnego lub wyłącznego opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
§ 3 Pracownicy
Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
Pracownik, przez przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych.
Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
Pracownicy Gabinetu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi.
§ 4 Higiena i bezpieczeństwo
Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Gabinetu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
Wszystkie produkty techniczne, na których pracujemy są ściśle przeznaczone do oferowanych zabiegów, artykuły jednorazowe dopełniają sterylności.
W Gabinecie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie masażu.
§ 5 Świadczenie usług
Gabinet Ayurveda oferuje pakiety usług z zakresu masaży Ajurwedyjskich i Orientalnych, terapii leczniczych, terapii z zakresu medycyny naturalnej. Licznych zabiegów na twarz i ciało (manualnych i z wykorzystaniem maszyn), konsultacji żywieniowych, możliwość zakupu bonów upominkowych, pakietów zabiegowych i innych usług. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie gabinetu www.e-ayurveda.pl oraz Booksy https://cb9a780d.booksy.com
Gabinet nie świadczy usług na tle seksualnym. Jakiekolwiek próby namawiania skutkują przerwaniem zabiegu oraz pobranie od Klienta 100% kwoty za umówiony wcześniej zabieg. Masażysta zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania masażu jeśli spotka się z zachowaniem nieadekwatnym do miejsca, w którym się znajduje (propozycje seksualne, nękanie, agresja itp. w takich przypadkach zostanie wezwana Policja) opłata za zabieg zostanie pobrana, jak za zabieg który się odbył.
Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu.
Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Ayurveda Karina Kuśka, z siedzibą przy ul. Łony 7a, 44-200 Rybnik, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują.
Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach czy urazach.
Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.
§ 6 Płatność
Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi świadczone przez Gabinet. Cennik Zabiegów jest dostępny w Gabinecie oraz dostępny w Internecie pod adresem: www.e-ayurveda.pl
Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej, mogą ulec zmianie. Nie dotyczy to wcześniej zakupionych karnetów, pakietów i bonów upominkowych. W przypadku zmiany cennika, klient będzie informowany o tym przed wykonaniem zabiegu.
Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.
Vouchery zniżkowo–kwotowe/promocyjne na wizyty można wykorzystać tylko na wybrany zabieg określony na voucherach, w wyznaczonym czasie. Czas ważności vouchera, to 3 miesiące od dnia zakupu.
Karnet zakupiony w Gabinecie Ayurveda należy wykorzystać w ciągu 3 miesięcy od dnia zakupu.
Przekładanie lub odwoływanie wizyty z ważnym bonem upominkowym/voucherem/karnetem następuje 24h przed wizytą w salonie.
Jeżeli osoba dysponująca bonem upominkowym/voucherem/karnetem nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności, Gabinet Ayurveda traktuje to jako usługę zrealizowaną.
Bon upominkowy/zaproszenie jest wypisywany dla konkretnej osoby, na określoną kwotę, na konkretnie wybrany zabieg lub na zabiegi pod hasłem: Masaż Ajurwedyjski/ Rytuał Ajurwedyjski- w którym klient sam może zdecydować jaki masaż wybiera (w kwocie zakupionego voucheru).
W przypadku zagubienia, utraty, zniszczenia bonów/voucherów/karnetów Gabinet Ayurveda nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty.
Gabinet Ayurveda nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty w przypadku braku akceptacji regulaminu przez osobę obdarowaną bonem/voucherem i/lub karnetem.
Bony/vouchery/karnety po dacie ważności nie będą realizowane.
Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione bony/vouchery/karnety. Istnieje możliwość ich zamiany na inne usługi dostępne w gabinecie do wpłaconej/podanej kwoty bądź przekazanie ich innej osobie.
Realizacja otrzymanych rabatów, bonów, karnetów oraz zakup usługi stanowi potwierdzenie, że klient akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
W Gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą w terminalu, blik oraz płatności online poprzez booksy.com: https://cb9a780d.booksy.com
Gabinet zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Gabinecie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
W Gabinecie dostępne są także Karnety, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie.
§ 7 Odpowiedzialność
Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
Gabinet nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Gabinetu.
Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć. Zabiegi są wykonywane w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką, a każdy klient jest uświadamiany, że efekty zabiegu są uwarunkowane osobniczo i mogą nie być w pełni satysfakcjonujące.
§ 8 Rezerwacje
Klient powinien uprzednio umówić telefonicznie, mailowo lub poprzez booksy.com termin wykonania Zabiegu w Gabinecie.
W celu rezerwacji wizyty konieczne jest wpłacenie zadatku w wysokości 30% Zabiegu, nie mniej niż 20 zł.
Niedokonanie wpłaty na 24h przed wizytą skutkuje automatyczną anulacją wizyty.
Zadatek przepada w w momencie nie wstawienia się na umówioną wizytę bądź odwołania jej min 24h przed wizytą. Nie przechodzi on na poczet kolejnej wizyty.
Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Gabinet zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.
Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika (wykonane w niepełnym wymiarze), z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Gabinetu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu do 24 godzin przed jego zaplanowanym rozpoczęciem. Gabinet jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
Pierwszeństwo w ustaleniu terminu wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
§ 9 Nieobecności i odwoływanie wizyt
Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Gabinet do naliczenia bezzwrotnej opłaty w wysokości do 30% wartości umówionych usług.
Klient może zostać również obciążony powyższą opłatą, jeśli spóźni się nadmiernie na umówioną wizytę i nie będzie możliwości wykonania usługi w pozostałym czasie.
W każdym przypadku decyzja, czy opłata zostanie naliczona, jest indywidualnie rozpatrywana przez właściciela lub pracownika Gabinetu.
Obowiązuje 30% opłata za rezerwację Zabiegu. Opłata nie jest pobierana gdy usługa zostanie wykonana, więc po zakończeniu usługi zapłacisz ustaloną kwotę za wizytę w całości.
§ 10 Pozostałe postanowienia
Na terenie całego Gabinetu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. Jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych.
W przypadku pojawienia się klienta pod wpływem alkoholu i/lub innych środków odurzających pracownicy Gabinetu Ayurveda nie wykonają umówionego zabiegu. Osoby takie oraz osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z Gabinetu.
Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Gabinetu Ayurveda zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania się do sugestii pracowników.
§ 11 Postanowienia końcowe
Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Gabinetu lub Pracownicy.
Gabinet zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Gabinecie. Do rezerwacji i zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
Niniejszy regulamin obowiązuje od 1 stycznia 2023r. do odwołania.
§ 12 Kontakt
KONTAKT
Ayurveda Karina Kuśka
Ul.Łony 7a, 44-200 Rybnik
tel. 780 008 895
e-mail: ayurveda.rybnik@gmail.com
www.e-ayurveda.pl
Rezerwacje online: https://cb9a780d.booksy.com
Gabinet_Ayurveda_Rybnik

Pielęgnacja twarzy i ciała

Masaż Ajurwedyjski

Masaż Orientalny

Terapie lecznicze

Masaż twarzy

Masaż dla par

Konsultacje żywieniowe

Dietoterapia